Strona GłównaKatalog FirmOgłoszeniaPromocjeKonkursyPoradyE-kartki
Startuj z nami - cały czas     |    Poleć nas - znajomym     |    Lokalizator - znajdzie wszystko     |    Fotogaleria - wejdź     |    Forum - sprawdź
    Województwo: Miasto: Słowo:

    FAQ

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    1. Co zrobić, jeżeli nie dotarł do mnie link aktywacyjny?

    Odp: W przypadku braku e-maila z linkiem aktywacyjnym należy sprawdzić folder SPAM konta pocztowego, ponieważ maile z linkami mogą być tam kierowane. Jeżeli to nie pomoże należy zgłosić ten fakt pracownikom HejWesele.pl na adres e-mail: pomoc@HejWesele.pl


    2. Co zrobić, gdy nie pamiętam aktualnego loginu i/lub hasła?

    Odp: Należy skorzystać z opcji "Zapomniałeś hasła"  wpisując adres e-mail podany przy rejestracji. Wiadomość z dostępem do konta zostanie automatycznie wysłana.


    3. Jak zmienić aktualny adres e-mail?


    Odp:
    Aby zmienić e-mail należy kliknąć na nazwę użytkownika znajdującą W polu "Logowanie" po prawej stronie, następnie w okienku e-mail należy wpisać nowy adres.


    4. Jak zmienić aktualne hasło profilu?


    Odp: Aby zmienić hasło należy kliknąć na nazwę użytkownika znajdującą się w polu "Logowanie" po prawej stronie, a następnie w polach "hasło" i "powtórz hasło" należy wpisać nowe hasło.

    5. Jak mam dodać firmę do katalogu firm HejWesele?

    Odp: Aby dodać firmę należy być zarejestrowanym użytkownikiem serwisu. Trzeba być też aktualnie zalogowanym w serwisie. Dodać firmę można za pomocą opcji "Moja firma - Dodaj" dostępnej w profilu użytkownika lub bezpośrednio z katalogu firm za pomocą przycisku "dodaj firmę".


    6. Jak usunąć firmę z katalogu HejWesele?

    Odp: W celu usunięcia firmy należy wysłać e-maila z prośbą o usunięcie i powodem (opcjonalnie) na adres: pomoc@HejWesele.pl


    7. Jak przywrócić firmę, która została usunięta z katalogu firm?

    Odp: W celu przywrócenia usuniętej wcześniej firmy (wraz ze wszystkimi danymi, opiniami, punktami) należy wysłać e-mail z prośbą o przywrócenie konta na adres: biuro@HejWesele.pl Konto można przywrócić maksymalnie po 30 dniach od chwili usunięcia.


    8.  Dlaczego nie mogę dodać opinii dla swojej firmy?

    Odp: 
    Właściciele firm nie mogą dodawać opinii swoim własnym firmom. Opinie mogą dodawać jedynie Użytkownicy.


    9. Dlaczego moja firma nie znajduje się w  TOP 10?

    Odp: W TOP 10 znajdują się firmy, które posiadają wpis wyróżniony i zostały najwyżej ocenione przez użytkowników serwisu.
     
    Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Łódź | Gdańsk | Szczecin | Katowice | Rzeszów | Bydgoszcz | Lublin | Białystok | Kielce
    Regulamin | Cennik | Polityka prywatności | Kontakt | Faq | Wasze sugestie